Viktig information

Avbokning av körlektion & teorilektion skall göras senast kl 13.00 dagen innan. Annars debiteras fullt pris.

Giltig legitimation ska alltid tas med på alla körlektioner.

Vi är en kontantfri verksamhet av säkerhetsskäl. Betalning sker med kort eller swish.

Förskottsbetalning gäller på samtliga våra tjänster och produkter.

Risk 2 (Halkbanan) betalas vid bokningstillfället.

Rabatterade paketpriser mm gäller endast om hela kursen/paketet fullföljs. Avbryts kursen gäller ordinarie priser.

Förköpta körlektioner, paket, teori, kurser mm är giltiga i 1 år efter inköpsdatum.

Återbetalning av ej utnyttjade lektioner/paket görs efter att eventuella rabatter har räknats bort.
Vid återbetalning debiteras en administrativ avgift om 150 kr

Intensivkurs för körkort
Intensivkurs körkort- snabbt och smidigt

Vi på Holmen Trafikskola erbjuder intensivkurser för körkort där vi tar hand om all planering från körlektioner till riskkurser och förarprov. På så sätt kan du ta din väg till ett lyckat körkort på bara några få veckor!

Boka din intensivkurs idag och ta det första steget mot att bli en säker och självsäker bilförare!

körskola västerås

SMALL

• 10 körlektioner á 40 min

9500 kr

bild_1

MEDIUM

• 20 körlektioner á 40 min

14500 kr

trafikskola västerås

LARGE

• 30 körlektioner á 40 min

19500 kr

Boka din intensivkurs idag!

021-141404​

Paketpris gäller endast om hela kursen fullföljs, i annat fall gäller ordinarie pris på samtliga lektioner och riskutbildningar. Avbryts ett påbörjat paket debiteras 10% av kvarstående lektionssaldo för administrativa avgifter.

Alla priser är inklusive moms.

Observera att priserna kan ändras utan förvarning.

Om du behöver avboka eller flytta din intensivkurs, var god och meddela oss minst två veckor före kursstart. Vid avbokning eller ändring av kursdatum även fast detta görs i god tid, tillkommer en avgift på 545 kronor.

Tveka inte att höra av dig till vår körskola om du har frågor eller önskar mer information.